LISTA OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO DRUGIEGO ETAPU PRZEGLĄDU PIOSENKI I PIEŚNI PASYJNEJ

LISTA OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO DRUGIEGO ETAPU PRZEGLĄDU PIOSENKI I PIEŚNI PASYJNEJ

„Matko Józefo, zaprowadź mnie do stóp Krzyża”

 KATEGORIA II – uczniowie klasy I – III szkoły podstawowej

  1. Chylińska Zofia – Krzyżu Chrystusa
  2. Dymkowski Szymon Jan – Golgoto
  3. Machancka Wiktoria – Rozpięty na ramionach
  4. Szulecka Zuzanna – Rozpięty na ramionach
  5. Śladowska Maja, Pikała Klaudia, Żabowska Maja, Gdatowska Maja, Tomczak Alicja – Jeszcze się kiedyś rozsmucę  
  6. Żółtowska Maja – Rysuję Krzyż
  7. Kopczyńska Amelia – Podaruj, podaruj mi Panie

 KATEGORIA III – uczniowie klas IV – VI szkoły podstawowej

  1. Kalinowska Olga – Wierzę w Ciebie Panie
  2. Kalinowska Viktoria Julia, Skibińska Anna – Stary Krzyż
  3. Kowalczyk Filip – Rozpięty na ramionach
  4. Machała Nadia – Chrystus Pan, Boży Syn
  5. Sierzan Zuzanna – Wierzę w Ciebie Panie
  6. Skierkowska Maria – Nie zdejmę Krzyża z mojej ściany
  7. Stawińska Pola – Powiedz ludziom, że kocham ich

 KATEGORIA IV – uczniowie klas VII – VIII szkoły podstawowej

  1. Balcerowska Lena – Droga Via Dolorosa
  2. Borkowska Gabriela – Rozpięty na ramionach
  3. Jastrzębska Oliwia – Rozpięty na ramionach
  4. Konderska Wiktoria, Szczepańska Natalia – Hymn o Krzyżu
  5. Wiśniewska Dominika – Pasja miłości
  6. Wróblewska Karina – Prawda jedyna
  7. Zielińska Amelia – Zbawienie przyszło przez Krzyż
  8. Zych Julia – Golgoto

KATEGORIA V – uczniowie szkoły ponadpodstawowej  

  1. Bońkowska Martyna – Mój Jezu, mój Zbawco
  2. Cyl Anna, Jankowska Aleksandra – Dobranoc Głowo święta
  3. Dziewulska Alicja – Uwielbiam Twoje Imię, uwielbiam Twoje Serce
  4. Jurkowska Karolina – Rozpięty na ramionach
  5. Marciniak Natalia – Zbawienie przyszło przez Krzyż
  6. Pilewska Kinga, Sułek Mikołaj, Wronko Wiktoria – Golgoto
  7. Żak Natalia – Pieśń Marii Magdaleny

Gościnnie

Serwach Amelia – Powiedz ludziom, że kocham ich     

Jasiński Alan – Dzięki Ci Panie za moje zbawienie

Kryteria oceny:

– dobór repertuaru,

– walory głosowe,

– umiejętności wokalne/instrumentalne wykonawców/dykcja, interpretacja utworu,

– ogólny wyraz artystyczny (pomysłowość, zgodność z tematyką konkursu, strój, prezentacja sceniczna).